10.0
Aanbod:
Prijs/kwaliteit:
Service:
Wat vind je van deze ervaring?
0

Ondersteuning na eigen kritieke error in database

Gepubliceerd op 25 februari 2019 door Bob Borghart.

Top ondersteuning en klantenservice! Kan niet anders zeggen. Door mijn eigen fout (sleutelen in de database van wordpress) was de site op een gegeven moment helemaal niet meer bereikbaar. Ik had helaas geen backup (ondanks meerdere tips en waarschuwingen) en er worden geen standaard backups door wordpress of hostnet gemaakt. Probleem bij klantenservice neergelegd. Bleek ernstig. Na een paar schakels (en dagen) bij de specialistische afdeling terechtgekomen. Zij hebben de error gelukkig weten te ontdekken én opgelost. Site weer in de lucht. Les geleerd!

Pluspunten
  • Ondersteuning gaat door tot het probleem opgelost is, als het nog op te lossen is.
Minpunten
  • Geen idee hoe lang eea duurt en/of garantie dat het probleem wordt opgelost.
Aan te bevelen

Ja, Technisch probleem wat niet onder de eigenlijke service valt (eigen fout en geen back-up) toch opgelost.